onsdag 14. mai 2008

Naboer

Nå sitter jeg og skal egentlig skrive på et refleksjonsskriv, men finner det mye mer underholdene å se ut vinduet. Og jeg må si jeg har noen rare naboer over veien her. Har nesten laget meg to historier om de to naboene jeg ser noe til. Den ene familien er et gammelt ektepar. De har en hund som de ikke, som jeg har sett, går tur med. Mannen tar med hunden til gresset forann huset så hunden får gjøre fra seg også går de inn igjen. Ser aldri hunden ute, må være trist.

Neste familie er to barn, mor og far. Først trodde jeg det var et annet gammelt ektepar som bodde der og at barna var på besøk. Men fant fort ut at dette måtte være mor og far i huset, siden barna alltid er der og kommer dit etter skolen og slik. Mor i huset trur jeg snik røyker. Har sett henne to dager på rad har kommet ut foran garasjen og tar seg en røyk også går hun inn igjen.
Hehe, slik foregår det i trønderlag. Nå er det tilbake til eksamensskrivinga, men først trenger jeg litt hjelp. Greier ikke å bestemme meg for hvilket bilde jeg skal ta med i den praktiske eksamen min i forming. (Klikk på bildet hvis du vil se det større) Hva syntes dere?



Nr. 1
















Nr. 2
Nr. 3

7 kommentarer:

Anonym sa...

Nr. 2 eller nr. 3, helle litt mer mot nr. 3.

Anonym sa...

Nr. 3:)

Anonym sa...

Nr. 3. Har du sett nå så kunsterisk, dagitt! :)

Anonym sa...

det siste va finast:)

Anonym sa...

nr 3!!:D

Linda Eidsør sa...

Litt mot alle andre, men e syns nr 2 e... Fordi der va d lettast å sjå figuran, va litt skygge å sånn på nr 3.. Men så klart opp t d! ;) Kjempefine figura BTW!

Anonym sa...

nr 3 er best rolig og fin bakgrunn figurene kom godt frem Litt skygge på alle så det betyr ikke noe.MB190557