søndag 4. mai 2008

Kos/ukos

Jeg som har vært så flink, helt til det gikk i dass og jeg bestilte meg scrapbooking utstyr til 300,- og cder. Vet at 300,- ikke er så forferdelig mye, men for meg er det alt... Cdene har jeg ikke så dårlig samvittighet for, de skal jeg betale med skattepengene mine! Sitter å drømmer om å kunne dra på hytta og bare kose meg jeg nå. Men den gang ei, jeg må sitte å lese til eksamen og gjøre oppgaver. Er så innmari kjedelig! Må vel tilbake til boka mi, har bare igjen ca 100 sider. UFF!

Torbudalen sommeren 2007 <3


















See ya!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Scrapbooking er gøy! Hvor bestilte du scrapbookutstyr? Jeg har nesten 2år i bilder som skal fremkalles og "scrapbookes":)

Bekkesverden sa...

Scrapbooiking e super gøy:) E bestil på www.papirloftet.no, men e så MANGE fine sida da!