onsdag 7. mai 2008

Jeg er lei....

Jeg er utrolig lei og føler meg på bånn. Vil hjem og ha ferie!! Jeg vil gå i stranden barføt og kjenne sanden mellom tærne. Jeg vil ligge på gresset og lese i en random bok, som handler om bare fjas og ingenting seriøst som jeg må kunne. Jeg vil gå tur med hunden min og høre på sommer musikk. Jeg vil scrapbooke og male til langt på natt. Jeg vil ha penger å bruke på akkurat det jeg vil. Jeg vil ha leilighet som er bare min og Kristin sin. Jeg vil drikke is-kald cola/hvitvin/dring på verandaen. Jeg vil dra på hytta og sole meg. Jeg vil sitte på verandaen på kvelden og se på at solen går ned. Jeg vil gå med kjole/skjørt, solbriller og sandaler. Jeg vil grille mais og sommerkoteletter. Jeg vil kjøre bil med åpne vinduer. Jeg vil stå opp når jeg vil på morningen, kjenne sola i ansiktet og tenke, godt jeg har fri og kan gjøre hva jeg vil.

MEN...

Jeg må gjøre 8 bidrag til mappeeksamen. Jeg må lese til to eksamener. Jeg må stå opp tidlig om morningen for å se på solen ute og lese/skrive inne. Jeg må se på finn.no etter hybler hver dag (ALDRI noe for oss der). Jeg må på skolen for å gjøre oppgaver sammen med studenter. Jeg må legge meg tidlig for å greie å stå opp. Jeg må lese MASSE pensum bøker for å kunne bli ferdig med noen av eksamene eller eksamensmappene. Jeg må, må, må! UFF.

Se hvor glad jeg blir når jeg får ferie og sol <3
Hvilken musikk hører dere på om sommeren?

Ingen kommentarer: