søndag 25. mai 2008

Endelig er jeg klar til å dra hjem, har bare igjen en mappeeksamen. Den skal jeg skrive hjemme. Torsdag begynner jeg på arbeid, skal bli godt å endelig ha penger å rutte med. I dag har jeg vært i barnedåp, koselig! Kom hjem og skrev så blekket sprutet så jeg ble ferdig med KRL mappa mi og pakket så mye at en skulle ikke tro jeg bare skal være hjemme i to mnd. Vanskelig å bestemme seg for hvilke klær en skal bruke i to mnd, så jeg pakket ca alt. Bare igjen vinter klær i skapet nå. Hehe! Skal levere KRL mappeeksamen i morgen. Så er det shopping med mamma og i morgen kveld en gang har jeg kommet hjem på Sunndaln. Det blir godt!

Har en liten oppgave til dere søte små, trenger sommer-musikk til kjøringen i morgen. Noen forslag?






































2 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

haha. Å på front-bildet ditt har vi da et fin-fint eksempel på ei meandrerende elv. Det e ei elv som svinge på se pga. flatt terreng og derfor lav energi. Jauda. Geologidyret har IKKJE tatt me.....