søndag 16. november 2008

:D

Det har vært nok en travel uke og når fredag kom, kom også min bror på besøk. Vi har hatt en koselig helg. Jeg har også vært rene dyrepansjonatet, passet både hund og katt i helga. På fredag spiste vi pizza og så film: Horton redder en Hvem. Topp film, begynte med å få latter anfall og latteren satt løst under hele filmen. Anbefales. Lørdag var det tid for shopping, greide å brenne av en god del penger der. Både sko, gensre, topp, film, skjerf og ting fra panduro fikk jeg med hjem. Etter shoppingen gikk turen til Felix som trengte tisse tur og middag. I Tyholdt tårnet fikk vi servert middag og etter det ble det en del spilling av brettspill til Morris. Jeg skulle ha skrevet oppgave, men har de rett og slett ikke blitt tid til. Per Olav dro klokken to i dag og da skulle jeg være flink til å skrive. Men, nei! Jeg har heller ryddet, skiftet på senga, vaska tre maskiner med klær og dusja. NÅ må jeg sette meg ned og skrive noen ord så jeg får litt veiledning på denne oppgaven. UFF!

5 kommentarer:

EM sa...

Høres ut som du har hatt en flott helg:) Bra det ikke er bare jeg som er flink til å utsette alt..

Anonym sa...

Enig med 'em', fantastisk er det at en mange som er gode på dette.

Unknown sa...

Felix er veldig glad for at du passet han :)

Linda Eidsør sa...

Husarbeid er så mye bedre når man har oppgaver å skrive.... Kjenner til den :/

Anonym sa...

synes du har fått gjort mye jeg!