onsdag 15. oktober 2008

Julefeber

Jeg tenker konstant på jul, ferie, gaver og kos dagen lang. Jeg har allerede kost meg med julebrus og marsipan pølser. Jeg planlegger julegaver og lager julekort.

Førjulstiden med kakebaking, gave kjøping, julegater, julevinduer, julesnø, pynting, pakke inn gaver, høre på julemusikk, lage og skrive julekort er noe av det koselige som skjer i desember.

Jeg er en av de som er ULTRA nysgjerrig når det kommer til julegavene. Jeg klemmer, rister og hører etter om jeg kan finne ut hva som ligger inni. Og når den store dagen kommer er jeg utålmodig som bare det. Når jeg får gavene som ligger under treet river jeg av gave papiret.

6 kommentarer:

EM sa...

Åh, gleder meg til juuul:) RØD julebrus, julefester, julegaver, pinnekjøtt..:)

Bekkesverden sa...

E å:D Rød du!

Anonym sa...

Hei hopp:)
Var veldig gøy å se på bloggen din:)
Sitter i Tr.heim hos Marianne:)
Masse kult å lese, å masse fint å se på.:)
Toppers blogg.Dette kan du:)

Hilsen Eva og Tom

Anonym sa...

E å driv å tenke konstant på jul! E gler me så gale:D Å no gler e me i hvertfall! Pinnekjøtt <3

Linda Eidsør sa...

Neimen Vibeke da! Du ska da ikke drikk julebrus å spis marsipanpølse før første desember!!!

Linda Eidsør sa...

Hjelpe ikke d vettu frøken ;) E å glede me villt t å drikk RØD julebrus fra grans, men e ska jaggu me klar å vent litt t ja!