søndag 22. juni 2008

Uke 25

Så sitter jeg her med ferie og ikke noe annet å tenke på enn jobb og venner:) Mine flotte venner! I går var det tapas party til Maja og til helgen blir det party her før Hellbillies konserten. Det blir cool. Vet ikke hvilket party jeg skal ha ennå, men et forspill av ett eller annet slag blir det. Noen som har forslag kanskje? Denne uken som har gått, har jeg hatt ferie. Har ikke vært fint vær en dag og alt som jeg har planlagt har falt i grus. Først skulle jeg på premieren av Barbara på torsdag. Men det ble ikke noe av siden noen her i huset er litt treg med å bestille billetter. Så fikk jeg lov til å dra på generalprøven som skulle være onsdag. Det ble heller ikke noe av siden en av de på scena greide å brekke beinet. Da dro pappa og jeg på hytta, hvor vi skulle selge pølser og få med oss Dance with a Stranger konsert på fredag. Men den gang ei, det ble alt for sterk vind til at de kunne gjennomføre konserten på Osbu så den ble flyttet på øra. Fikk da heller ikke med meg den. Går det an at så mye går feil på en uke? Utrolig at det skal skje med meg. I morgen er det tilbake til hverdagen igjen. Da er det jobb, CSI og scrapping som gjelder. Foruten når vi skal ut igjen til helgen, det blir kos:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Sånn går det nonj gang vettu, må bare ta d me ettj smil :D

- Per Olav.