søndag 8. juni 2008

De siste ukene har bestått av:

Full skriving for å få ferdig den siste mappe eksamen. Den er nå levert og jeg har fått ferie endelig! Slik ser det ut når jeg skriver.














Var ute å gikk tur med Rossi og fant en fugel-unge som lå i gresset. Den fløy ikke når vi nærmet oss så jeg gikk hjem og hentet pappa. Han kunne jo sikkert hjelpe til. Håper det går bra med han nå!



























Solings sammen med Kristin på Bønna. Er ennå solbrent på venste side, må sole høyre neste gang.














Pakka og vaska ned leilighet i Trondheim. Nå gjenstår det bare å flytte inn i den nye. Gleder meg til det blir bare Kristin og meg. Det blir DIGG! På fredag var jeg på Sex in the City filmen, den var bra! Anbefales, hvis du digger jentene. Når jeg kom hjem på øra i går var det jentekos til Christina. Det var super koselig. Må gjentas ganske snart!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Fin posing i gravemaskin (Y) :p
- Per Olav.

Bekkesverden sa...

Jepp:P Har av meg selv og, men det kan vi ikke legg ut;)

Anonym sa...

du lagg ut på fjasbok da :o Crzy! :p
- Per Olav.

N A D ii A sa...

Så mange fine bilder :)
Syntes du skal legge ut av deg selv og :P

LINA sa...

Søt hund! :-) Finfine bilder.

Anonym sa...

Så søt hund! :)

Forresten. Nå kan du vinne et kjempefint smykke fra Betties Galleria på bloggen min. :) Sjekk det ut om du vil.

Camilla Didriksen sa...

Ntåå, den hunden var kjempe søt :) Koselige bilder ellers også! :D

Bekkesverden sa...

Takk for det folkens:)

Vikkebekke sa...

Herlig å være ferdig med eksamener og stress. Håper du nyter sommeren (om den kommer!)