søndag 20. april 2008

Home Sweet Home

Hjemme fikk jeg servert god mat, vaskemaskin, bilvask og bensin:) Som tilbake betaling måtte jeg kjøre på fulle folk hele lørdags kvelden. Meget vittig til tider. Godt å være hjemme, da blir en bortskjemt med Rossikos! Hjemme har det blitt vår og jeg gikk ikke med jakke en dag, så godt. Gleder meg til sommer nå. Bruttern ble 18 år og kjørte opp, gratulerer. Endelig er det noen som kan komme å hente meg på fest også. Er kommet til Trondheim igjen nå, da er det tilbake til eksamens forberedelser. USJ! Nå er det praktisk eksamen i drama som står for tur.


Home! De to vinduene nederst til venstre på huset er mitt rom. Opeln er brutterns bil.










På tur i fagerhaugan. Meget interessant under hoppet.












Min fantastiske mamma og Rossi <3
(Til venstre i bildet ser du vår "mission" for turen, å ta bilde av mine leirfigurer på flaske i sitt rette element).
Vi plukket også hvitveis.



























Rossi soler seg.
Vårløsing i fjellet!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tusen takk :D
Kjem snart te tr.heim i opeln min no snart da ^^
- Per olav