tirsdag 15. april 2008

Dream Singer

I natt var jeg selveste Lady Arbuthnott - Frua på Elverhøy! Max stressa, hvor jeg sprang rundt på scenen, bak scenen, skiftet kjoler/parykker og ikke husket hva jeg skulle gjøre til forskjellige tider. Da jeg våknet var jeg glad for at det bare var en drøm. Hvis det hadde vært på ekte hadde det fort blitt et mareritt! For di som ikke vet hva jeg snakker om er dette en musikaloppsettning som foregår på Sunndal, et utrolig bra stykke. Har du mulighet gå å se!! Stor oppfordring.

Gleder meg til i sommer og kulturfestivalen jeg. Blir Hellbillies, jam, preimiere på Ladyn og Dance with a Stanger:D Stor stas!!:)



Meg i natt!



















Flinke vennen:)

















Elsker disse scenene i teaterstykket:





























Ingen kommentarer: