tirsdag 18. mars 2008

Påskeferien i grus!

Kan se ut til at det blir ingen GOD påskeferie i år. Mamma ringte i dag og sa det at jeg måtte være forberedt på at jeg kanskje måtte være hjemme. Er dårlig vær og er ikke meldt bedre før fredag og lørdag. Da er det selvfølgelig ikke lov å kjøre snøscooter opp til hytta. SUPER skuffa. Tenk for første gang på 21 år må jeg være igjen hjemme i huset som er nesten forlatt i påska. Vi bruker alltid å være på hytta. Jeg kan ikke noe annet. Hvordan skal dette gå? Blir nesten påske krim ut av dette. Hvordan lever en hjemme i påska? Noen som kan komme å lære meg dette. Ingenting å kose meg med.

Mamma sa at det var påskepynt på loftet. Så jeg må vel stå opp og lete. Er fremdeles trist. Noen som kan få meg glad? Det som kunne fått meg mest glad er hvis det blir SUPERT vær fra i morgen til søndag. Vil ha sol!


Slik vil jeg ha det <3

Ingen kommentarer: