mandag 31. mars 2008

Hjelp! Med fare for klaging.

Jeg har eksamen om 11 dager. Før den tid skal jeg ha pugget 10 barnesanger utenat og det skal skje til i morgen. Har ikkje sjans, når det eneste jeg har gjort er å sove i to timer og daffe. Har også tenkt å se farmen snart. Så det så! Til fredag har vi arbeidskrav i forming, hvor vi skal ha analysert osv et kunstverk. F! Heldigvis bare to til tre sider da! Tirsdag har vi gitar prøve, hvor vi skal kunne 10 sanger. Her får vi heldigvis lov å ha med tekst og noter. For synge skal vi og. Glad for dette da! (At vi får lov å ha med noter, ikke å synge. Dette er noe jeg bare er god på sammen med Kristin J. når vi er alene). Når fredagen kommer skal vi ha pugget og lest om drama. Haha! Hvor får jeg plass til dette? Skal jo ta utepils i morgen og sitte med andre skole ting enn drama ellers?! Hallo!! Ikke meningen å klage så masse, men de to månedene som kommer framover nå er ikke noe å se fram til. Er bare arbeidskrav, referanse bhg, mappeeksamen, praktisk eksamen + eksamen.

Syntes veldig synn i meg selv.



Håper dere har det bra, hvis ikke sender jeg dere et smil.

Ei jente som gjorde meg veldig glad på skolen en dag, skal fortelle om det senere.


Ingen kommentarer: