torsdag 4. desember 2008

Postmannen <3

I dag kom posten med noe jeg har lengtet lenge etter. Har trålet en god del butikker i Trondheim etter denne tingen, enten så var de solgt ut eller så tok de ikke inn importvarer. Dessverre for meg. Da var det bare en ting å gjøre, bestille på nett og i dag kom snille postmannen med den etterlengtete pakken.

Den nyeste BigBang cdn <3<3<3
Me love it, selv om de fleste sangene er gamle.

Har bare igjen morgendagen på skolen så er det juleferie!! Blir så utrolig godt. Skal ikke gjøre noe kjedelig heller, vi skal ha juleavslutning med klassen også skal vi lage fuglekasser i naturfagen.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med morgendagen, kuula:)

EM sa...

Heldig som snart har juleferie, jeg har sååå hjemlengsel:/

Camilla Didriksen sa...

Alltid kjekt med post :D

Jon sa...

Så den i kveld, søt film!

Cecilie sa...

Heldiggris som allerede har ferie! :D

Unknown sa...

Fin blogg! :-D

Anonym sa...

jeg å vil ha ferie!

Anonym sa...

åå jeg elsker big bang!:D