torsdag 18. september 2008

Langhelg med masse planer.

I morgen er det helg igjen, endelig. Har vel ikke lov å si endelig jeg som bare har vært på skolen i tre dager denne uka. Det blir deilig uansett. På fredag er det duket for at alle som ikke har sett ny leiligheta får lov til det, har blitt passe greit her no. Av 20 inviterte var det de heldige 7 som kommer. Jaja, vi får håp det blir gøy uansett. På lørdag blir det pizza, dessert, fantasi og ticket to ride til Marianne. Kos-kos-kos:D Søndag skal jeg hjelpe Hege med å pusse opp hus, hvis hun trenger hjelp. Har også fri mandag og tirsdag i uka som kommer. Det er digg-digg-digg. Da må jeg lese meg opp på fagene mine, henger etter allerede. Det er mye en skal og bør ha lest. Usj.



Har akkurat avsluttet Jo Nesbø's snømannen. Trist at det ikke er flere bøker igjen med Harry Hole, håper Nesbø blir sperret inn på et rom uten kaffe og med dårlig strøm på pc'n. Intern spøk, for de som leste lørdags bilaget til VG. For det gjorde jeg nemmelig.

Har begynt med artssamling i naturfagen på skolen nå, bedre kjent som herbarium for oss andre. Er super vanskelig for en som ikke kan navn på blomster. Var på eskusjon her og masse av det jeg trodde var ugress er vist blomster med navn som groblad. Like stemor jeg:



















Og tilslutt, mitt lille luksusproblem. Mamma var så snill og sa at vi kunne utsette turen vår. Får kjempe dårlig samvittighet. Vi hadde jo planlagt tur før klassen, men den eneste muligheten til å dra på tur sammen med de, er nå. Mamma og jeg kan dra på MANGE turer i fremtiden. Vil gjerne dra på to turer før jul, men da går økonomien til h******. Håper turen går til Riga da, har vært i Praha før. Noen som har erfaring fra Riga? Shopping og slikt?

PS: Beth Hart (anbefalning)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Om du vil lese mer Nesbø kan du jo lese Hodejegerene ;)

Bekkesverden sa...

Veit, den står som neste i bok hylla:D

Anonym sa...

god tur uansett, det bli nok bra uansett om turen går til Praha, Riga eller London :)

Valentina sa...

Har aldri vært der før, men har lyst til å dra dit :-)